終於都等到呢日
"L'Arc~en~Ciel TOUR 2008 L'7~Trans ASIA via PARIS LIVE IN HONG KONG"
o147595650.jpg   

人生第一次睇佢哋的live
98年的《HONEY》開始
已經等了10年呢()

下晝3點先搭車入去ASIA WORLD EXPO
打電話俾○○○問問goods的情況
不幸地已經截了()
結果只買了港版《KISS》送了一張特別版的Poster
o147596172.jpg  

之後同羊咩相認
場內有很多人
o147596213.jpg  
有泰國fans問我goods個度點買
因為當時我手上拿了○○○給我的catalog
o147595662.jpg  
 
結果我唔知道佢最後買唔買到
羊咩說廁所簡直係聯合國
那當然了
我周圍都見到不同地區來看live的人
有泰國、伊斯蘭地區(不知道是巴基斯坦or尼泊爾)、國內同胞仲有日本人
而且那裡甚麼打扮都有
lolita,和服,不同tourlive tee,婚紗look
那裡消費真係零舍不同
18
蚊一支可樂(嘩)
 
大概hea7點就入場
~位置不錯
但前面有成排高大的男飯()
之但係同羊咩的說話太大聲了
結果前面的男飯同同行的朋友換位
...真是感謝你們
坐在後面是"我蕉繪夢"的虹飯
佢哋由廣州過來參戰呢
而我隔離那兩位女飯
那對鞋好高呢~
微量級lolita look + 中上等級的體重
而且在live時她們都非常含蓄(?)
只係叫吓"かわいい"之類等等

在等待期間
台上不時傳來疑似四子身影
引得台下尖叫不斷
連自己都叫()
block A有飛落海的汪東城等睇live
之後聽其他飯的report
block C
有鄧小姐
block A
前排有梁X
大概8點半左右
終於都開始了奇幻旅程()

1. get out from the shell -asian verion-

首先團長大人、hydeken chan在布幕後
似乎是影子戲的手法
yukki
非常抱歉
完全見不到你....
當布幕落下後就見到佢哋四個(大心)
當然我又跟住唱喇

"dream is still a dream that never changes"

之後
勁大嗌"do it"
當時已經high()

2. Driver's High

當唱到"Flash!Crash!Yeah!"時大家都一齊跟住唱同跳
不過hyde好似甩嘴呢,結果露出了靦腆笑容()
為何ken chan每次彈都有不同版本呢()

3. Killing Me

出現了!出現了!
TH
小劇場!
hyde
行過去團長大人的花道
之後團長大人都走了過去
抱在一起呢()
聽其他飯的report說團長大人有用 嗶-(消音)頂了hyde 嗶-(消音)~

MC (hyde)

大家好,我哋係L'Arc~en~Ciel(台下:尖叫)
要你哋等咗好耐(台下:繼續叫)
雖然中國發生地震
$*&%&
撐過去 (??)
但係希望你哋今日可以開心d
有冇問題??(台下:)
冇問題??(台下:)
冇問題??(台下:)
新歌DRINK IT DOWN

hyde每次講之前都會口up up
應該有人遙控教路
不過那樣子實在是犯規喇
可愛到殺死人()
其實已經算係講得不錯
當佢講到"要你哋等咗好耐"ge時候
剎那間內心被感動到
當問到"冇問題?"
全場大叫"!!"
而我又大叫一句"大丈夫!"

4. DRINK IT DOWN

因為太新了
所以不太懂
但肯定有在最尾那
"Drink It drink it DOWN!"
怒吼()

5. Daybreak's bell

ken changuitar前奏
聽到我成個人都痺哂(第一次)

6. Winter Fall

disco ball出場
場面好美~
一聽到前奏
又一次感動了
呢首是大愛歌之一呢
最後結尾的清唱
真係聽到我毛骨悚然
又再次痺哂

7. 花葬

完了Winter Fall之後
一段很好聽的鋼琴音樂
然後螢幕出現了櫻花花瓣飄揚的畫面
呢個時候我心諗:「是花葬吧~
果然是呢
一聽到前奏時
我和羊咩都十分激動
因為終於都聽到了現場版了
羊咩更誇張地說已經死而無憾了()
我當堂出現了第三次麻痺呢()

8. 永遠

前奏時都要估估是哪首歌
場地的地板都震動中(幻覺??)
hyde
深情演繹
殺死人喇

9. Forbidden Lover

其實呢首咁沈重的歌
係唔應該拍手呢
但唔知點解人云亦云地跟住拍()
yukki
的鼓好重
地板仿佛要被揪起來似的
連自己都被剝離了軀殼一樣...

10. MY HEART DRAWS A DREAM

先來了ken changuitar solo
!又再次麻痺了
根據DVD,我知道是MY HEART DRAWS A DREAM

當到了"夢を描くよ"時就來個全場大合唱
好感動的場面

11. Caress of Venus

音樂響起時
我已經扭動身體了
hyde
不停地叫我哋"跳呀,跳呀!"
雖然已經冇力
hyde叫到
自己又會繼續跳()

12. REVELATION

邪教儀式開始了()

當唱到"REVELATION"時又係全場一齊唱
而且又跟住一齊"HEY"
當然也要跟著跳吧

MC (ken)

你哋好嗎?(台下:尖叫)
係咪等左好耐呀?(台下:尖叫)
o
尋日一上飛機就訓
冇食到飛機餐
所以好肚餓呀
去到酒店
食咗三文治(ken chan食三文治的相)
之後去咗記者會(相中有拍到hyde~)
之後又去咗食飯
隻雞好似好好食(有一幅疑似乳鴿物體,點知原來係炸子雞XD)
但係比佢睥住
條魚好似好好"dep"
但係又比佢睥住
&@!^#@!^&!,
唔好睥住我(出現了雞頭同魚頭互kiss!?)
(
找回report原來是:你哋互啤好啦!)
不過真係好好"dep"(o個時我仲以為講緊潮州話,X魚蛋o個句XD)
你哋開唔開心呀?(台下:開心)
開唔開心呀?(台下:開心)
心嗎??(台下:大爆笑)

之後ken chan講唔出
就怒擲大貓紙
那時表情真是很可愛

然後講下一首歌係SEVENTH HEAVEN

13. SEVENTH HEAVEN

音樂一起
就有彩帶噴出
我和羊咩即刻衝出去搶彩帶(XD)
成功get!!
o147595657.jpg  
 
hyde
繼續叫人"跳呀,跳呀!"
其實真係好累呢
但又繼續跳喎()
"under your feet"
hyde溫柔地提示我哋
當然我又跟住唱喇
我好似見到佢做了"a minute thirty one"手勢
但當時我忘了做()

14. Pretty girl

音樂一出
又是時候扭動身體了
不過hyde冇扭得很起勁呢(...)
ken chan
的和音真是很可愛(!)
當然又有跟住唱"Pretty girl Pretty girl yeah"

15. STAY AWAY 

團長大人來了個bass solo
接著拿了蕉出來彈bass
但沒有講嘢就是
之後就掉了蕉落台了

全晚名場面之一
團長大人唱了!!
雖然第一句沒有了
但團長大人很快就跑到台中的mic stand繼續唱
果然同P'UNK~EN~CIEL的聲音一樣(不用拖...我自己走)
然後輪到ken chan
佢舉高個mic stand叫我哋唱
當然就不負所托地唱好吧
yukki
天呀!yukki好怕羞同好可愛
原來yukki正常地唱是如此好聽的()
令到我不停地狂叫「yukki!yukki!yukki!

16. READY STEADY GO

"Are you fucking ready!"
此句一出全場哄動

"Ready Steady can't hold me back"

"Ready steady give me good luck"

"Ready steady never look back"

"Let's get started READY STEADY GO!"

呢段我跟住吼叫呢~
hyde
之後都留俾我哋唱咁滯
當唱到"steady go""trust me"時全場跟住唱
感覺非常良好

ENCORE

那時我即刻坐低休息休息
突然聽到地板傳來怪聲+震動
原來係全場拍掌+踏地板
之後仲全場玩了人浪
不過d浪點解唔會撞返轉頭()
每完成一次人浪之後都會歡呼拍掌
好似都玩了十幾次

MC (yukki)

你哋好
嚟香港好開心
好多謝大家

yukki發音好準!
而且露出了無敵笑顏()

17. 叙情詩

音樂響起時
驚喜隨之而來
"叙情詩"!!
我當時發了瘋呢~

hyde唱的時候
全場都舉起雙手同左右搖擺
安靜地聽著...

18. HONEY

見到hydeguitar出來就知道唱"HONEY"
而且開始"ずっと"的ず唱得好長()

19. LINK

全場拍手的節奏錯哂()
而我都因為全場拍錯
令到自己都錯埋()
hyde
有跳落台呢~
block A
的飯真是太幸福了
ken chan拿了camera mancamera往台下的飯們拍攝
可惜那時我被人遮住了
不太看到發生什麼事()
突然hyde入了鏡
對住camera露出超級無敵燦爛可愛的笑容+動作
hyde
仍舊叫我們"跳呀,跳呀"

團長大人在中間間奏講了萬年MC
"
想唔想食我ge香蕉" XD
之後就拎條香蕉整落個bass...
kiss咗條蕉....
然後拋落台()

MC (hyde)

好正,好正,好正,好正(每次都是不同語氣,誘人,霸氣,溫柔都有)
見到你哋真好
o
尋日食咗皮蛋
以後都唔食喇(語氣超可愛!!之後還重複一次)
最後一齊唱?冇問題?冇問題?最後一首歌あなた

20. あなた

前奏響起就已經令到我好感動
最後仲大合唱呢(有邊首唔係大合唱~拖走)
我同羊咩都唱到眼眨淚光

唱完之後hyde講了"多謝", "好正" ,"ありがとう", 飛吻
我都有講句"ありがとう"~
而且佢在Live時都講了好多 "跳呀", "香港"
最後我仲聽到一句"また..."
團長大人掟了好多pick
hyde
則灑了一大支聖水
之後仲掟埋出去添

完場之後就去了block A留倩影
o147596225.jpg  
羊咩都執到了彩帶呢

搭了27蚊車出官塘
果然好快出到去

後記
o147596234.jpg  
當時我的位置
真係一場令人感動的live
對於已經對佢哋"老夫老妻"feel的我
又重燃返內心的一團火
睇吓我未來3年的造化喇
撈到ge(前提下是真的撈到)
我會參戰20週年的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Milk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()